אבו מאזן מצהיר: הגרוש האחרון שלנו יגיע לאסירים ולשהידים – כמו בעבר

"הפרטנר המתון" אבו מאזן, בהתכנסות של המועצה המהפכנית של פתח בסוף השבוע האחרון, מבהיר היטב את ההצגה לעולם על "ביטול המשכורות של המחבלים", על ידי העברתן בצינור אחר: "אנו חוזרים ומדגישים כי אנו מתפארים בהקרבה של השהידים. גם אם יישאר לנו גרוש אחד – הוא מיועד לאסירים ולשהידים. הם חייבים לקבל את הכל כמו בעבר, והם יותר יקרים מכולנו יחד". זמן קצר לאחר שידור הישיבה ב"טלווזית פלסטין" הוסר התיעוד מהרשת, אולם התיעוד המלא הועלה לרשת ע"י העיתונאי ח'אלד אבו טעמה.  

עוד באותו נושא

השטחים הפתוחים בירושלים – תמונת מצב

מחקר ראשון מסוגו של מחלקת ירושלים בתנועת רגבים, פרי פעילותה בשנתים האחרונות בעיר הבירה, עוסק לראשונה בסוגיית השמירה על השטחים הפתוחים בעיר.המחקר משלב ניתוח תכנוני עדכני של מצב השטחים הפתוחים בירושלים עםבחינה אסטרטגית רחבת היקף שמטרתה למפות את היקף הבעיה ואת מאפייניה,לסמן את הגורמים לה ולשרטט חזון לפעולה אפשרית לפתרון. לקריאת המחקר לחץ כאן

רחפנים בגבול הם לא צעצוע- הם איום ביטחוני

מאות רחפנים מוברחים מדי חודש אל שטח מדינת ישראל, נושאים סמים, אמצעי לחימה, כלי נשק ואפילו מקלעים. מדובר בתופעה מסוכנת שהפכה בשנים האחרונות לציר הברחה משמעותי המאיים על ביטחון המדינה. בשנה האחרונה פעלנו יחד עם ארגונים ואנשי ציבור כדי להעלות את הסוגיה לסדר היום הציבורי, התקשורתי והפרלמנטרי, ולדרוש להכיר בה כאיום ביטחוני של ממש. זאת […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן