אדלשטיין בסיור רגבים: "הפלסטינים מנהלים מאבק אסטרטגי על שטחי C, ישראל חייבת להשיב מלחמה"

יו"ר הכנסת לשעבר ומנהל קמפיין הליכוד ביו"ש, ח"כ יולי אדלשטיין (הליכוד) התארח היום בסיור שטח במערב השומרון. אדלשטיין: "בני גנץ מעודד ודוחף להקמת מדינה פלסטינית".

הסיור נפתח בתצפית בסיור רכס צרידה, שמורה ארכיאולוגית חשובה מתקופת המקרא הסובלת מהשתלטות מאסיבית שהחלה כפריצת דרכים והמשיכה בחקלאות ובניית מבנים בלתי חוקיים. משם המשיך הסיור סמוך ליישוב עלי זהב, לוואדי סוסי המקביל לכביש 5, הזרוע כולו בעשרות מבנים בלתי חוקיים החולשים על הציר ומסכנים את התנועה.

נפגשנו עם תושבי גוש מערבא הפעילים בתחום השמירה על הקרקעות ומנהלים צוותים של עשרות מתנדבים המתעדים באמצעים טכנולוגיים ופועלים מול הרשויות לשמירה על אדמות האזור, שמסרו: "בזמן שמדינת ישראל עסוקה במערכת בחירות חמישית – הפלסטינים מממשים את תוכניתם ומבצעים מהלכים בלתי הפיכים בשטח."

הסיור נחתם בתצפית נוספת ביישוב ברוכין והסבר מאקרו על סוגיית אובדן הקרקעות וממצאי הדו"ח החדש של תנועת רגבים המצביע על עליה חדה בהיקפי הבניה הפלסטינית הבלתי חוקית בשנה האחרונה.

ח"כ אדלשטיין: "הפלסטינים מקימים פה מדינה דה פאקטו ובמקום לעצור את ההשתלטות – בני גנץ מספק להם רוח גבית. בשנה האחרונה ראינו איזו תנופה קיבלה התוכנית הפלסטינית וכיצד ישראל מאבדת שטחי מולדת אסטרטגיים ללא מאבק כלשהו. להיפך, אנו עדים כבר תקופה ליוזמות שונות ומשונות של שר הביטחון שפוגעות בביטחון. המשימה שלנו היא לנצח את הבחירות הללו, לעצור את התנופה הפלסטינית ולהחזיר את ישראל ואת ההתיישבות למסלול הנכון."

אנו מעריכים את הנכונות של אדלשטיין להגיע לשטח ולראות מקרוב את המציאות הקשה, ולא בפעם הראשונה. תחת הממשלה הנוכחית בנו הפלסטינים 5,535 מבנים חדשים, המצטרפים ל81,317 מבנים בלתי חוקיים בשטחי C ביהודה ושומרון, זאת לצד השתלטות חקלאית בהיקפי ענק. חייבים לעצור את הקמת המדינה הפלסטינית.

עוד באותו נושא

סיפור מסריח

צפונית לישוב בית אל פועלת באין מפריע מזבלה פלסטינית (בלתי חוקית כמובן), מדובר באתר פסולת המזהם את הסביבה עם שפכים ושריפות וגורם למפגעי ריח ועשן חמורים. אמש שיגרנו מכתב לשר הביטחון ואלוף פיקוד המרכז בדרישה לפעול כנגד המפגע החמור ובו ציינו גם את הבעיה הביטחונית שהאתר טומן בחובו: "מיקומו של האתר מקדם את יצירתה של […]

מה אומר לכם ה7.1?

סרטון מטלטל שצולם בכפר רמאדין מספר על המחדל המתמשך שמסכן את תושבי יישובי קו התפר. את האמירה הזאת חייבים לצעוק- הקונספציה חיה וקיימת ביהודה ושומרון! עשרות אלפי מבנים ובתים לא חוקיים הצמודים בטווח קילומטר אחד בלבד לישובים ישראלים נבנים כל העת. אותם מבנים עלולים לשמש באחת כבסיסי טרור ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. מערכת הביטחון […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן