שב"כ מאשר את מה שצעקנו מזמן: כספים "הומניטריים" מאירופה עברו למימון ארגון הטרור "החזית העממית"

שירות הביטחון הכללי בשיתוף צה"ל ומשטרת ישראל חשפו בפעילותם האחרונה את מה שצעקנו כל כך מזמן. כספים אירופאים שמועברים לרשות הפלסטינית על ידי סוכנויות סיוע ועמותות NGO כחלק מפעילות הומניטרית מוסתים לפעילות הצבאית של ארגון הטרור הרצחני, "החזית העממית".

עוד חשף השב"כ כי כספי המימון הועברו למוסדות וארגונים פלסטינים באיו"ש, המשתייכים בפועל לארגון החזית העממית, והפועלים תחת כיסוי "הומניטארי". אותם המוסדות משטים ומרמים את מדינות אירופה במטרה לקבל מימון רב בהיקף של מיליוני אירו.

כבר שנים שאנחנו מתריעים על הקשר הישיר בין הכספים האירופאים לארגון הטרור. התראנו בעבר על איגוד "הוועדות החקלאיות" – UAWC הפועל ברשות הפלסטינית והממומן על ידי מדינות אירופה. הארגון "החקלאי" הוא למעשה הזרוע הביצועית של ארגון הטרור "החזית העממית" בכל הקשור להשתלטות בלתי חוקית על שטחי C. האיגוד אחראי לאלפי הנטיעות החקלאיות שנעשות מדיי שנה בשטחי C במטרה לייצר רצף התיישבות פלסטיני. אבל זה לא נגמר כאן. מנהל הכספים של איגוד "הוועדות החקלאיות" התגלה אז כרוצח המנובל של הנערה רינה שנרב הי"ד שנרצחה בשנת 2019 ליד מעין "עין דני".

לאחר שהוא וחברו למעשה הנתעב נתפסו ונכלאו, המשיכו מדינות אירופה לשלוח כספים לאותו איגוד. הכספים האירופאים שניתנים לכאורה למען פעולות "הומניטאריות" הם אלה הממנים את ההשתלטות הפלסטינית על שטחי C ועוד שורה של ארגוני קש "הומניטריים", שבעצם מממנים את משכורתם של הרוצחים והמחבלים השותפים לארגון הטרור.

האירופאים וביניהם ארגוני הסיוע, אוהבים לבחוש ולהתערב בכל הנעשה בישראל, גם כשהם נמצאים הרבה מעבר לים. אחרי הרבה מילים יפות על סיוע הומניטרי וזכויות אדם, בתכל'ס כספי הסיוע מועברים מתחת לשולחן לפעילויות טרור רצחניות, למחבלים עם דם על הידיים ולהפצת אידיאולוגיה שרחוקה שנות אור מ"העולם הנאור".

עוד באותו נושא

מי את אונר"א?

בעוד חטופים רבים עדיין מוחזקים בשבי החמאס ובשעה שמיטב בנינו מוסרים את נפשם בלחימה בעזה, שיירת משאיות ה"סיוע ההומניטרי" ממשיכה לזרום…. הגיע הזמן להוריד את המסכות: מי את סוכנות אונר"א שמקבלת לידיה את הציוד?! קראו את טור הדעה של מנהלת המחלקה הבינלאומית ברגבים, נעמי קאהן, על אונר"א, הסוכנות שממציאה את חוקי הטבע מחדש. ביחד ננצח, […]

מקומם: העתירה השישית שלנו בסוגיית פינוי חאן אל אח'מר נדחתה

לאחר שלא נתן את תשובתו ביום הדיון בעתירה, אתמול בבוקר, דחה בג"ץ את העתירה השישית שלנו בסוגיית חאן אל אחמר. חאן אל אחמר הוא בעצם סיפור אחד, שמספר את הסיפור הענק של ההשתלטות הפלסטינית על הקרקעות בשטחי C, ומצביע על מחדלי ממשלות ישראל מול הכאוס שנוצר. אז מה אנחנו דורשים? דין שווה!בעתירות 'אחרות' דוגמת עמונה, […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן