מינוי יהודה אליהו לראש רשות מקרקעי ישראל הוא צעד ציוני, משמעותי ומקצועי.
יהודה הקים את רגבים לפני 20 שנה במטרה לגרום למדינת ישראל לשמור על קרקעותיה, ובשלוש השנים האחרונות הקים וניהל את מינהלת ההתיישבות במשרד הבטחון.
השינוי שחולל ביהודה ושומרון, הוא השינוי הנדרש גם בגליל ובנגב. מעטים האנשים במדינה שהשפיעו באופן כה משמעותי על מדיניות המקרקעין בישראל.
רמ"י אינה חברת נדל"ן שתפקידה רק לחפש עסקאות להעשרת קופת המדינה, אלא עליה לחזור לתפקידה המקורי – פיתוח אדמות המדינה עבור כלל תושביה ושמירת נכסי הקרקע הלאומיים למען הדורות הבאים.
מינויו של יהודה אליהו הוא הצעד הראשון בכיוון זה.
מחזירים את הריבונות למדינה רגבים

עוד באותו נושא
מי הבא בתור הסנקציות?
מה הסיפור עם הסנקציות על רגבים? מאיר דויטש בראיון מיוחד לערוץ הכנסת על הסיבה ההזויה להטלת הסנקציות, המשמעויות שלהן ומי הבא בתור צפו >__ מחזירים את הריבונות למדינה, רגבים
אימפריה בלתי חוקית על אדמות הלאום
34 דונם. חממות ענק. כבישים. מבני קבע. ואפילו חיבור פיראטי לחשמל. כך, צעד אחר צעד, הפך שטח טרשי בדרום הר חברון למתחם חקלאי עצום שנבנה ללא הפרעה בלב C. זו לא עוד עבירת בנייה. זו השתלטות שיטתית על הקרקע באמצעות תשתיות, דרכים ועיבוד חקלאי שנודו לקבוע עובדות בשטח ולהפוך אותן לבלתי הפיכות. כשכבישים נסלים, עמודי […]







