המשטרה אוסרת על קיום מחאה בביקור ביידן במזרח ירושלים

נדחתה בקשת ארגונים ציוניים לקיים מפגן מחאה בזמן ביקורו של הנשיא ביידן במזרח ירושלים בסוף השבוע הקרוב. "לפיד מסכים כי מזרח ירושלים אינה חלק מבירת ישראל"

לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן המתוכנן לסוף השבוע הקרוב, ובעקבות פרסומים לפיהם מדינת ישראל מאפשרת למשלחת הנשיאותית לבקר במזרח ירושלים ללא תיאום ונוכחות ישראלית, פנינו יחד עם מספר ארגונים ציוניים ביניהם, תנועת הריבונות, עד כאן, אם תרצו, ZOA הארגון הציוני האמריקאי והביטחוניסטים למשטרת ישראל בבקשה לקיים משמרת מחאה במקום בשעת הביקור, בטענה כי יש להפגין ולהביע את העמדה הציונית הברורה לפיה אין לפגוע בריבונות הישראלית במזרח ירושלים ואין לקבל תכתיבים הפוגעים בצביונה הלאומי והציוני של בירת ישראל.

משטרת ישראל דחתה את הבקשה לקיים את המפגן ובדיון שערכה במשרדי המחוז הציעה שתי חלופות, הראשונה לקיים את המפגן לאחר תום הביקור והשניה מציעה לקיימו במיקום מרוחק בטענה כי צירי הגישה לאזור צפויים להיחסם.

החלופות אינן מאפשרות את הבעת העמדה הלגיטימית והציונית באופן ראוי והולם והם נכונים לבחון חלופות נוספות ובלבד שיאפשרו לקיים את המפגן באופן שיאפשר נוכחות ישראלית במזרח ירושלים בעת הביקור, במידה ולא יתקבל מענה בעניין, נעתור לבית המשפט.

טרוף מערכות מוחלט: ממשלת ישראל נכנעת ומאפשרת לראשונה ביקור נשיאותי במזרח ירושלים ובכך מחלקת שוב את הבירה בניגוד לחוק האמריקאי והישראלי. זו התקפלות שערורייתית ואנו דורשים לאפשר לנו להתייצב במקום ולהפגין נוכחות ישראלית בבירה המאוחדת. אם המשטרה תמנע זאת מאיתנו – נעתור לבג"ץ.

עוד באותו נושא

סיפור מסריח

צפונית לישוב בית אל פועלת באין מפריע מזבלה פלסטינית (בלתי חוקית כמובן), מדובר באתר פסולת המזהם את הסביבה עם שפכים ושריפות וגורם למפגעי ריח ועשן חמורים. אמש שיגרנו מכתב לשר הביטחון ואלוף פיקוד המרכז בדרישה לפעול כנגד המפגע החמור ובו ציינו גם את הבעיה הביטחונית שהאתר טומן בחובו: "מיקומו של האתר מקדם את יצירתה של […]

מה אומר לכם ה7.1?

סרטון מטלטל שצולם בכפר רמאדין מספר על המחדל המתמשך שמסכן את תושבי יישובי קו התפר. את האמירה הזאת חייבים לצעוק- הקונספציה חיה וקיימת ביהודה ושומרון! עשרות אלפי מבנים ובתים לא חוקיים הצמודים בטווח קילומטר אחד בלבד לישובים ישראלים נבנים כל העת. אותם מבנים עלולים לשמש באחת כבסיסי טרור ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. מערכת הביטחון […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן