המשטרה הבריטית הרחיקה פעילי BDS שהתפרעו בהרצאת רגבים

פעילי BDS התפרעו בכנס שערכנו בלונדון עם ארגון עורכי דין למען ישראל. מאחר שההרצאה כבר נדחתה בעבר בגלל איום בטחוני דומה, משטרת לונדון הגיעה להרחיק את המתפרעים

עשרות פעילי שמאל קיצוני בלונדון, ניסו לפוצץ הרצאה שערכנו בכנס שאירח ארגון עורכי דין למען ישראל (UKLFY). המשטרה הבריטית הגיעה למקום ומנעה את המשך ההתפרעות.

הרצאתה של נעמי קאהן, מנהלת המחלקה הבינלאומית בתנועה, עסקה בסוגיית הפעילות הבלתי חוקית של האיחוד האירופי והרשות הפלסטינית ברחבי יהודה ושומרון.

האירוע המקורי תוכנן להתקיים בחודש ספטמבר, אך ברגע האחרון, עקב הצטברות משמעותית של איומים ממשיים מצד פעילי BDS וגורמים אנטי ישראלים כלפי מארחי האירוע, הוא נדחה עד לאתמול. בהרצאה השתתפו עשרות פעילי ארגונים ציוניים, עורכי דין, עיתונאים מקומיים ומובילי דעת קהל.

קאהן סקרה את המצב החוקי של המתרחש ביהודה ושומרון ובמדינת ישראל בכלל, מבחינת שימוש במשאבי קרקע וטבע לאומיים, והפנתה זרקור על המעורבות המאסיבית של האיחוד האירופאי וממשלת אנגליה בעניין.

חלק מפעילי השמאל הסתפקו במחאה רגועה, שכללה שירה בציבור ונשיאת שלטים בגנותנו "והכיבוש", אולם רבים מהם ניסו להיכנס למתחם תוך צעקות גנאי נגד מדינת ישראל ונגד פעילות תנועת רגבים, לצד קריאות בעד החרם על ישראל. בהפרת הסדר השתתפו ארגוני שמאל קיצוניים כגון ״קמפיין הסולידריות עם פלסטין״, ״לעצור את ההריסות״, תנועת הסולידריות הבינלאומית (רמאללה), יח״ד UK, הקרן החדשה לישראל ועוד.

בעקבות ההתפרעות והפרת הסדר, המשטרה הבריטית הגיעה למקום ומנעה את כניסת המתפרעים למתחם.

נעמי קאהן סיכמה את הערב: "ההפגנות של פעילי הbds מהוות מפגן של שנאה טהורה נגד מדינת ישראל. זה אולי "מובן" כשמדובר במוסלמים, אבל מצער לראות שגם ארגונים יהודיים בעלי כוונות טובות הופכים לאוטואנטישמיים".

האמת חזקה מכל השקרים של ארגוני הBDS שמדברים גבוהה גבוהה על שלום והידברות אך אינם מסוגלים לשמוע דעות אחרות משלהם. אנחנו נמשיך להציג את העובדות ולהגן על מדינת ישראל גם במקומות בהם ארגונים אנטישמיים יילחמו בנו.

עוד באותו נושא

מי את אונר"א?

בעוד חטופים רבים עדיין מוחזקים בשבי החמאס ובשעה שמיטב בנינו מוסרים את נפשם בלחימה בעזה, שיירת משאיות ה"סיוע ההומניטרי" ממשיכה לזרום…. הגיע הזמן להוריד את המסכות: מי את סוכנות אונר"א שמקבלת לידיה את הציוד?! קראו את טור הדעה של מנהלת המחלקה הבינלאומית ברגבים, נעמי קאהן, על אונר"א, הסוכנות שממציאה את חוקי הטבע מחדש. ביחד ננצח, […]

מקומם: העתירה השישית שלנו בסוגיית פינוי חאן אל אח'מר נדחתה

לאחר שלא נתן את תשובתו ביום הדיון בעתירה, אתמול בבוקר, דחה בג"ץ את העתירה השישית שלנו בסוגיית חאן אל אחמר. חאן אל אחמר הוא בעצם סיפור אחד, שמספר את הסיפור הענק של ההשתלטות הפלסטינית על הקרקעות בשטחי C, ומצביע על מחדלי ממשלות ישראל מול הכאוס שנוצר. אז מה אנחנו דורשים? דין שווה!בעתירות 'אחרות' דוגמת עמונה, […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן