תושבי הנגב וארגוני חברה אזרחית יקיימו מחר (רביעי) צעדת מחאה בבאר שבע, בדרישה להשבת הביטחון לתושבים. אבי הילדה בת ה-10 שהותקפה מינית בנגב, אומר לקראת ההפגנה: "הגיע הזמן לקום מהספה ומהמקלדת"

על רקע התגברות ההטרדות המיניות ברחובות באר שבע והחרפת הפשיעה בנגב, יקיימו מחר (רביעי) תושבי הנגב, ראשי רשויות וארגוני חברה אזרחית, צעדת מחאה בדרישה להשבת הביטחון לתושבים.

הצעדה תעשה את דרכה מבנין בית המשפט המחוזי בבאר שבע, לעבר עצרת ששתקיים מול בניין העיריה.

לאחר מספר אירועי מחאה מקומיים שהתקיימו בשבועות האחרונים בבאר שבע, בעומר ובצמתים מרכזיים בנגב, ההפגנה מחר הינה פרי שיתוף פעולה של הוועד להצלת הנגב, תנועת רגבים, 'אם תרצו' ו'ישראל שלי' הפועלים לחיזוק המשילות בנגב.

לקראת ההפגנה, פרסם אביה של הילדה שהותקפה מינית במיטתה לפני מספר חודשים, על ידי פורץ בדואי שפלש לבית המשפחה המתגוררת במושב בדרום, סרטון ובו קריאה לציבור להגיע להשתתף בהפגנה. כזכור, בימים האחרונים חתמה הפרקליטות על הסדר טיעון עם התוקף לפיו יודה בביצוע תקיפה מינית קלה יחסית, כאשר משפחת הקורבן נדרשה לתת את הסכמתה להסדר, אחרת התיק ייסגר.

"אני קורא לכולכם. הגיע הזמן לקום מהספות, לצאת מאחורי המקלדת ולהגיע להפגנה שאומרת: די לזילות של מדינת ישראל ובתי המשפט, בחיי הילדים שלנו ובכבוד הלאומי שלנו", אמר אבי הילדה.

עוד באותו נושא

חמישה ימי טיול פאר בדובאי למועצה הכושלת בארץ

בעוד היא חייבת עשרות מליוני שקלים ומסרבת לגבות ארנונה ומים מתושביה, יצאו אמש כלל עובדי מועצת אל-קאסום לחמישה ימי נופש בדובאי הכוללים שלל אטרקציות ומופעים. עובדי מועצת אל-קאסום עלו אמש על מטוס בדרכם לחמישה ימי נופש בדובאי והותירו מאחור מועצה כושלת ללא גביית ארנונה ומים, חובות של מיליוני שקלים, הסתרת מידע וקנס מצטבר על בזיון […]

רגבים בשאלה נוקבת לגוש הימין: "מה שבחרנו, זה מה שנקבל?"

16 יום מהבחירות: תנועת רגבים יוצאת בדרישה נחרצת למפלגות הימין להקים ממשלה ימנית אמיתית "קיימו את ההתחייבות לבוחרים" בעוד המשא ומתן הקואליציוני בעיצומו, תנועת רגבים יוצאת בקמפיין המשלב בין סלוגן הבחירות של הליכוד "1+1=4" וסלוגן הבחירות של הציונות הדתית "זה מה שתקבל" וקוראת להן למצות את המו"מ ולהקים ממשלה ימנית שמקיימת את הבטחות הבחירות לציבור. […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן