הפשיעה החקלאית מגיעה לכנסת: אחרי ארבע עשר וועדות, אולי הפעם יהיה שינוי

לאחר שנים של מאבק בפשיעה החקלאית ממנה סובלים חקלאי המדינה, ולאחר ארבע עשר וועדות שונות שעסקו בנושא השתתפנו בדיון נוסף בכנסת, בוועדה לביטחון פנים בראשות חברת הכנסת, מירב בן ארי, בתקווה שהפעם יהיה שינוי.

מאיר דויטש, מנכ"ל התנועה, הציג את 'תכנית השרשרת' של רגבים לפני יו"ר הועדה לביטחון מירב בן ארי, ובפתח דבריו שיתפנו את חה"כ בן ארי, כי זו הישיבה ה-14 בנושא המתקיימת בכנסת בה השתתפנו במהלך השנים האחרונות, וכי למרבה הצער כולן הרגישו אותו הדבר.

'תכנית השרשרת' שלנו למאבק בפשיעה החקלאית גורסת כי כדי להוביל שינוי ממשי, צריך לקדם תכנית רב מערכתית שמכילה את 4 חוליות השרשרת: החקלאי, המשטרה, הפרקליטות ובית המשפט. אם אחת החוליות לא מתפקדת, כל השרשרת לא תהיה אפקטיבית.

התוכנית הממשלתית צריכה לכלול הקמה של יחידות משטרתיות, מציאת פיתרון לחוסר היכולת של החקלאים לבטח את עצמם ונתינה של רוח גבית לחקלאית מהרגע הראשון של התלונה במשטרה ועד מציאת האשמים. הממשלה צריכה להוביל שינוי חקיקה שתשרת את הפרקליטות והגברת המאמצים להחרפת הענישה בבתי המשפט.

הפעם, בניגוד לדיונים קודמים, נציג שר החקלאות הודיע כי בכוונת השר להציג בקרוב תכנית כוללנית למאבק בפשיעה החקלאית. אנחנו אמנם למודי ניסיון, אבל מעדיפים להמשיך לדחוף ולפעול באופטימיות. מקווים שבכך יהיה פתח לשינוי.

עוד באותו נושא

חמישה ימי טיול פאר בדובאי למועצה הכושלת בארץ

בעוד היא חייבת עשרות מליוני שקלים ומסרבת לגבות ארנונה ומים מתושביה, יצאו אמש כלל עובדי מועצת אל-קאסום לחמישה ימי נופש בדובאי הכוללים שלל אטרקציות ומופעים. עובדי מועצת אל-קאסום עלו אמש על מטוס בדרכם לחמישה ימי נופש בדובאי והותירו מאחור מועצה כושלת ללא גביית ארנונה ומים, חובות של מיליוני שקלים, הסתרת מידע וקנס מצטבר על בזיון […]

רגבים בשאלה נוקבת לגוש הימין: "מה שבחרנו, זה מה שנקבל?"

16 יום מהבחירות: תנועת רגבים יוצאת בדרישה נחרצת למפלגות הימין להקים ממשלה ימנית אמיתית "קיימו את ההתחייבות לבוחרים" בעוד המשא ומתן הקואליציוני בעיצומו, תנועת רגבים יוצאת בקמפיין המשלב בין סלוגן הבחירות של הליכוד "1+1=4" וסלוגן הבחירות של הציונות הדתית "זה מה שתקבל" וקוראת להן למצות את המו"מ ולהקים ממשלה ימנית שמקיימת את הבטחות הבחירות לציבור. […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן