וילה בעיר כסייפה ומתחם באל פורעה: נהרס המבנה הבלתי חוקי שנבנה בפזורה על ידי תושב העיר כסייפה

תושב העיר כסייפה, העיר הבדואית המוסדרת שעליה המדינה שילמה לא מעט מכספה, החליט כי הוא מרחיב את נכסיו, והפעם באופן בלתי חוקי על שטחי הפזורה הבדואית באל פורעה, סמוך לעיר ערד.

התושב, שיש ברשותו כבר וילה גדולה ומרשימה בעיר המוסדרת, החל בחג הפסח האחרון, בחסות חופשתם של פקחי הרשויות בדרום, בבנייה של מתחם ענק ובו שני מתחמי מגורים, כמובן ללא אישורים וללא פיקוח.

מתחם הבניה הלא חוקית באל פורעה

מיד עם תחילת הבנייה הבלתי חוקית זיהינו את האיום שמתחם גדול זה יכול ליצור על המרחב כולו ופנינו עוד באותו בחודש בהתראה בהולה ליחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה, לרשות מנהל מקרקעי ישראל ולמשטרה הירוקה בדרישה להריסתו ולהשבת המצב בשטח לקדמותו.

בתחילת החודש הנוכחי, עבריין הבניה הרס את המתחם שברשותו בעקבות איומים שקיבל מהיחידה הארצית לאכיפה. האכיפה המהירה של הרשויות כל כך משמעותית בסיפור הנוכחי. לא ייאמן שתושב העיר המוסדרת, שקיבל כסף מהמדינה עבור ההתיישבות ביישובי הקבע, ממשיך לבנות באופן לא חוקי ומצטרף לחבריו בפזורה הבדואית. אנו מברכים את היחידה הארצית על פעילותה במתחם אך כעת דורשים מהרשויות שיחייבו את עבריין הבניה גם באיסוף הפסולת שהשאיר מאחוריו. יש גבול לכל תעלול.

המתחם לאחר ההריסה

עוד באותו נושא

מה אומר לכם ה7.1?

סרטון מטלטל שצולם בכפר רמאדין מספר על המחדל המתמשך שמסכן את תושבי יישובי קו התפר. את האמירה הזאת חייבים לצעוק- הקונספציה חיה וקיימת ביהודה ושומרון! עשרות אלפי מבנים ובתים לא חוקיים הצמודים בטווח קילומטר אחד בלבד לישובים ישראלים נבנים כל העת. אותם מבנים עלולים לשמש באחת כבסיסי טרור ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. מערכת הביטחון […]

כיבוש קו התפר – התחקיר המלא

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן