"זה בגנים שלנו" כתב אישום חריף של ראש המועצה הערבית

האלימות במגזר הערבי: ראש מועצת בענה מודה "אנחנו מכירים את הרוצח ובורחים מאחריות" בכינוס חירום של הנהגת המגזר הערבי שהתקיים בתחילת השבוע בצל מקרי הרצח הרבים, בנוכחותם של ח"כים וראשי רשויות, התעמת ראש מועצת בענה עם השייח ראיד צלאח: "אין עצורים כי אנחנו מכירים את הרוצח אבל בורחים מאחריות" וכן תקף בחריפות את ההנהגה והתרבות הערבית: "אני מדבר מדם ליבי. בעיית הדם אצלנו, היא בעיית נקמת הדם שהיתה בזמן הג'אהליה ונשארה בדם ובגנים שלנו ומהאבות שלנו עד היום." אנחנו רואים כאן מנהיג אמיץ שמדבר בכנות. כשנבחרי הציבור של החברה הערבית מוליכים אותה לתהום, החברה הערבית חייבת להצמיח מתוכה דור חדש של הנהגה שאכפת לה באמת מהאזרחים שלה.

עוד באותו נושא

השטחים הפתוחים בירושלים – תמונת מצב

מחקר ראשון מסוגו של מחלקת ירושלים בתנועת רגבים, פרי פעילותה בשנתים האחרונות בעיר הבירה, עוסק לראשונה בסוגיית השמירה על השטחים הפתוחים בעיר.המחקר משלב ניתוח תכנוני עדכני של מצב השטחים הפתוחים בירושלים עםבחינה אסטרטגית רחבת היקף שמטרתה למפות את היקף הבעיה ואת מאפייניה,לסמן את הגורמים לה ולשרטט חזון לפעולה אפשרית לפתרון. לקריאת המחקר לחץ כאן

רחפנים בגבול הם לא צעצוע- הם איום ביטחוני

מאות רחפנים מוברחים מדי חודש אל שטח מדינת ישראל, נושאים סמים, אמצעי לחימה, כלי נשק ואפילו מקלעים. מדובר בתופעה מסוכנת שהפכה בשנים האחרונות לציר הברחה משמעותי המאיים על ביטחון המדינה. בשנה האחרונה פעלנו יחד עם ארגונים ואנשי ציבור כדי להעלות את הסוגיה לסדר היום הציבורי, התקשורתי והפרלמנטרי, ולדרוש להכיר בה כאיום ביטחוני של ממש. זאת […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן