חוקי המקרקעין ביהודה ושומרון – סדנא משפטית

השבוע אירחנו את אנשי השטח ורכזי המחלקת הקרקעות של המועצות האזוריות ביהודה ושומרון לסדנה משפטית ומקצועית בנושא חוקי המקרקעין ביו"ש.

הסדנה העניקה להם את הידע וארגז הכלים המשפטיים הנוגעים לדיני המקרקעין והחקיקה ביהודה ושומרון בכדי שאנשים אלו, הפועלים יום יום בשטח, יוכלו להמשיך ולשמור על אדמות יו"ש בצורה המיטבית.

את הסדנה העבירו משפטנים בכירים ובהם פרופסור אבי בל מהפקולטה למשפטים באוניברסיטת סן דייגו ובאוניברסיטת בר אילן, פרופסור חיים זנדברג, מגדולי המומחים בארץ לדיני מקרקעין ודיני קניין, עו"ד ד"ר ארנון הראל עו"ד ד"ר חגי ויניצקי , ועו"ד אבי סגל – בעלי ידע וניסיון פרקטי רחב בסוגיות אלו. אנו מודים לכל מי שלקח חלק בסדנה החשובה הזו, המהווה חלק משיתוף הפעולה השוטף שלנו עם המועצות האזוריות, בשמירה על אדמות המדינה ואדמות יהודה ושומרון.

עוד באותו נושא

סיפור מסריח

צפונית לישוב בית אל פועלת באין מפריע מזבלה פלסטינית (בלתי חוקית כמובן), מדובר באתר פסולת המזהם את הסביבה עם שפכים ושריפות וגורם למפגעי ריח ועשן חמורים. אמש שיגרנו מכתב לשר הביטחון ואלוף פיקוד המרכז בדרישה לפעול כנגד המפגע החמור ובו ציינו גם את הבעיה הביטחונית שהאתר טומן בחובו: "מיקומו של האתר מקדם את יצירתה של […]

מה אומר לכם ה7.1?

סרטון מטלטל שצולם בכפר רמאדין מספר על המחדל המתמשך שמסכן את תושבי יישובי קו התפר. את האמירה הזאת חייבים לצעוק- הקונספציה חיה וקיימת ביהודה ושומרון! עשרות אלפי מבנים ובתים לא חוקיים הצמודים בטווח קילומטר אחד בלבד לישובים ישראלים נבנים כל העת. אותם מבנים עלולים לשמש באחת כבסיסי טרור ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. מערכת הביטחון […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן