מבית ספר אחד – לכפר שלם: חברי הכנסת מגלים איך נראית ההשתלטות הפלסטינית מקרוב

סיירנו היום ברחבי יהודה ושומרון עם חברי שדולת ארץ ישראל בכנסת סביב הנושא המורכב של המערכה על שטחי C, השתלטות הרשות הפלסטינית על ידי בניית בתי ספר וקביעת העובדות בשטח. הסיור נערך ביוזמתה של המועצה האזורית מטה בנימין וראש המועצה ישראל גנץ. ובו השתתפו חברי הכנסת, אוריק סטרוק, מיקי זוהר, שמחה רוטמן, אבי דיכטר, יולי אדלשטיין ומשה אבוטבול.

כחלק ממהלך הסיור עצרנו לסקירה בבית הספר הלא חוקי שהקימה הרשות הפלסטינית ליד כביש אלון והיישוב כוכב השחר. שם הצגנו בפני חברי הכנסת את מבנה בית הספר כמקרה בוחן למאה בתי ספר דומים שהקימה הרש"פ בעשור האחרון במטרה לתפוס אזורים אסטרטגיים שבשליטת מדינת ישראל.

לאחר ההסבר מפי מנכ"ל התנועה מאיר דויטש והיועץ המשפטי עו"ד בועז ארזי, השקנו בפני חברי הכנסת את הדוח החדש שהוצאנו בנושא. אנו מודים לחברי הכנסת משדולת ארץ ישראל שרואים בחשיבותה של הארץ ופועלים למענה. המערכה על שמירת הקרקעות של מדינת ישראל ותושבי יהודה ושומרון זקוקים לכם היום יותר מתמיד. נמשיך לעמוד בחזית ההגנה על הקרקע ולהחזרת המשילות למרחב.

עוד באותו נושא

סיפור מסריח

צפונית לישוב בית אל פועלת באין מפריע מזבלה פלסטינית (בלתי חוקית כמובן), מדובר באתר פסולת המזהם את הסביבה עם שפכים ושריפות וגורם למפגעי ריח ועשן חמורים. אמש שיגרנו מכתב לשר הביטחון ואלוף פיקוד המרכז בדרישה לפעול כנגד המפגע החמור ובו ציינו גם את הבעיה הביטחונית שהאתר טומן בחובו: "מיקומו של האתר מקדם את יצירתה של […]

מה אומר לכם ה7.1?

סרטון מטלטל שצולם בכפר רמאדין מספר על המחדל המתמשך שמסכן את תושבי יישובי קו התפר. את האמירה הזאת חייבים לצעוק- הקונספציה חיה וקיימת ביהודה ושומרון! עשרות אלפי מבנים ובתים לא חוקיים הצמודים בטווח קילומטר אחד בלבד לישובים ישראלים נבנים כל העת. אותם מבנים עלולים לשמש באחת כבסיסי טרור ונקודת יציאה לפיגועים ולמסע רצח. מערכת הביטחון […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן