עתירה שלישית – הנופים שלנו הופכים לחצץ

גודלה העצום של מחצבת בית פג'אר לא משאיר אף אחד אדיש. מאות דונמים של טבע שנחצבים, נהרסים, מושמדים תחת כלים כבדים, מדי יום. יותר מעשר שנים אנחנו נלחמים במחצבה הזאת. עשור, שאנחנו פונים אל כל מי שמוכן לשמוע – מהמנהל האזרחי, משרד הביטחון ועד בתי המשפט, העיקר שיעצרו את הטירוף הזה.

לאחרונה, חשפו חברינו מ שומרים על הנצח שלא רק שהמחצבה משמידה ופוגעת אנושות בנוף, היא אף פוגעת ומשמידה את ההיסטוריה שלנו. פיסה אחר פיסה.

עתרנו בשלישית לבית המשפט כדי שיעצור את הטירוף. המחצבה הזאת צריכה להיסגר, ובהקדם. המדינה צריכה לעשות ככל שביכולתה להחזיר את השטח אפילו במעט למה שהיה בקדומתו, ובעיקר לא לתת פרס לעבריינים.

קראו את הכתבה המלאה שהתפרסמה בערוץ שבע: https://bit.ly/3cmnY85

עוד באותו נושא

"מתי לאחרונה ביקרתם במחצבה הפיראטית?!"

ביקורת בבית המשפט המחוזי בדיון בעתירת רגבים נגד מחצבה פלסטינית בלתי חוקית. השופט ביקר את המדינה על כך שלא בדקה בשנתיים האחרונות את מצב הפגיעה באתר הארכיאולוגי במקום, אל מול תיעוד שלנו על עבודות מאסיביות בשטח. רגבים: "זלזול מופגן בבית המשפט, בסביבה ובציבור" בית המשפט המחוזי בירושלים דן ביום חמישי האחרון בעתירת תנועת רגבים נגד […]

שמירה על הסביבה? לא ביהודה ושומרון

‏ראש ממשלת הרשות הפלסטינית, מוחמד שתאיה, האשים השבוע בועידת האקלים את ישראל בזיהום "הטבע הפלסטיני".כמו שתראו בסרטון, המצב בשטח, הפוך לחלוטין. אבל אף אחד לא קם.לא השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, לא שר החוץ ‎יאיר לפיד, וגם לא ראש הממשלה נפתלי בנט, ‎ שנאם מיד אחרי נאום ההסתה של שתאיה.צפו בסם וויטפילד, מהמחלקה הבינלאומית שמסביר, […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן