צעד ראשון לטיפול בתופעה: המשטרה סגרה תחנת דלק פיראטית בנגב עליה דיווחנו בדו"ח שלנו

פעולה חשובה של משטרת ישראל בתל שבע מסמנת שינוי כיוון מבורך:
אכיפה אמיתית מול מפגע מסוכן שנמשך שנים. קרדיט מגיע גם למשרד לביטחון לאומי ולכוחות בשטח.

אנו גאים להוביל את המאבק הציבורי לאכיפה ולהשבת המשילות בנגב, אבל לא עוצרים כאן.
עשרות תחנות דלק פיראטיות עדיין פועלות בלב היישובים בנגב.
זה לא אירוע נקודתי—זו תופעה רחבה. והעבודה רק התחילה.

מחזירים את הריבונות למדינה,

רגבים



עוד באותו נושא

פחות מחצי אחוז כתבי אישום- והנגב משנה פניו

בדיון מיוחד שהובלנו בכנסת עם ח"כ מיכל וולדיגר נחשפו נתונים מטרידים על תופעת הפוליגמיה: אלפי משפחות, 90 מליון ש"ח בשנה מהקופה הציבורית, ונתון אסטרטגי אחד שאסור להתעלם ממנו. לפי הנתונים שהוצגו, כבר כיום לכ-65,000 בדואים בנגב יש זיקה פלסטינית, ובקצב הנוכחי בתוך שני עשורים כ-40% מהאוכלוסייה הבדואית עלולה להיות בעלת זיקה פלסטינית. מדובר לא רק […]

תוכנית 'יישור קו': נקודת מפנה היסטורית

איך מיעוט קטן ועקשן מהחברה הבדואית, פגע ברוב החברה הבדואית במשך שנים, ומה התכנית הממשלתית שאמורה לפתור את הסיפור הזה? פוסט קצת ארוך, אבל חשוב. ביישובים הבדואים בנגב שהמדינה הקימה או הכירה, יש מגוון של בעיות תכנוניות שבהן אנחנו עוסקים הרבה שנים: פיתוח תקוע, עיכוב בתשתיות וחסמים לשיווק מגרשים.רוב הבעיות קשורות למיעוט קטן מתוך החברה […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן