רגבים בשאלה נוקבת לגוש הימין: "מה שבחרנו, זה מה שנקבל?"

16 יום מהבחירות: תנועת רגבים יוצאת בדרישה נחרצת למפלגות הימין להקים ממשלה ימנית אמיתית "קיימו את ההתחייבות לבוחרים"

בעוד המשא ומתן הקואליציוני בעיצומו, תנועת רגבים יוצאת בקמפיין המשלב בין סלוגן הבחירות של הליכוד "1+1=4" וסלוגן הבחירות של הציונות הדתית "זה מה שתקבל" וקוראת להן למצות את המו"מ ולהקים ממשלה ימנית שמקיימת את הבטחות הבחירות לציבור. המודעה מציבה סימן שאלה נוקב: "זה מה שבחרנו, זה מה שנקבל?"

ברגבים דורשים להכניס ארבע סוגיות קריטיות לקווי היסוד של הממשלה: החזרת המשילות והצבת חזון לאומי בנגב ובגליל, טיפול בהשתלטות הפלסטינית בשטחי C ובלימת "תכנית פיאד" להקמת מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון, השבת הביטחון האישי לאזרחי ישראל בצפון, דרום ובערים המעורבות וכן טיפול עומק במערכת המשפט הכולל את פסקת ההתגברות והשבת האיזון הראוי למערכת הדמוקרטית.

בימים האחרונים יצאו תנועות ימין נוספות בקריאה דומה ובדרישה על נציגי הציבור למנף את ההזדמנות ההיסטורית להקמת ממשלה יהודית לאומית שחורטת על דגלה את ערכי הציונות.

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים: "הציבור אמר את דברו: רוב העם רוצה ממשלה יהודית ציונית שתטפל בסוגיות הבוערות. לא נקבל הצהרות ריקות, רק ממשלה שתקיים את הצהרותיה לבוחר אכן תהיה יציבה לארבע שנים.
בקמפיין הבחירות של ראש הממשלה המיועד נתניהו, הוא קרא "אחד ועוד אחד שווה ארבע שנות יציבות", אנחנו קוראים: אחד ועוד אחד שווה ארבעה עקרונות ייסוד עליהם הממשלה החדשה חייבת להתבסס כדי לעמוד בהתחייבויות שלה לציבור ענק שנתן לה את הכח."

עוד באותו נושא

חמישה ימי טיול פאר בדובאי למועצה הכושלת בארץ

בעוד היא חייבת עשרות מליוני שקלים ומסרבת לגבות ארנונה ומים מתושביה, יצאו אמש כלל עובדי מועצת אל-קאסום לחמישה ימי נופש בדובאי הכוללים שלל אטרקציות ומופעים. עובדי מועצת אל-קאסום עלו אמש על מטוס בדרכם לחמישה ימי נופש בדובאי והותירו מאחור מועצה כושלת ללא גביית ארנונה ומים, חובות של מיליוני שקלים, הסתרת מידע וקנס מצטבר על בזיון […]

ארגוני הימין בסרטון למצביע המתלבט: מדינה להשכיר

סרטון חדש של ארגונים ציוניים פונה למצביעי 'הימין הרך': "אל תקימו לנו את מדינת פלסטין" שורת ארגונים ציוניים משחררת הערב (רביעי) סרטון חדש הפונה אל מצביעי 'הימין הרך' שמתלבטים אם לממש את זכותם הדמוקרטית, בגלל תחושת היעדר בית פוליטי המתאים להשקפת עולמם. הסרטון "מדינה להשכיר" אותו מציג השחקן נועם יעקובסון, מבוסס על סיפורה המפורסם של […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן