​ניצחון דרמטי כזה לא רואים כל יום. מה שהתחיל כניסיון להעניש ולהצר את צעדיהם של ארגונים ואזרחים בישראל, הסתיים בהתחייבות אמריקאית חסרת תקדים. ​לפני כשנתיים, כשהסנקציות הבינלאומיות החלו להשתולל, גייסנו צוות משפטנים בינלאומי והגשנו עתירה לבית הדין הפדרלי בארה"ב. בשעות הראשונות לכניסתו לתפקיד ביטל הנשיא טראמפ את הסנקציות הדרקוניות של ממשל ביידן, אך החלטנו לא לעצור את ההליך ולפעול כדי שגם בעתיד, בכל ממשל שיהיה לא תהיה פגיעה בריבונות ובדמוקרטיה הישראלית.

​השבוע הסתיים ההליך המשפטי בהסכם דרמטי: הממשל האמריקאי חתם על התחייבות רשמית שלא להטיל סנקציות על אנשים או גופים רק בשל מגורים או פעילות ביהודה ושומרון, והכיר בכך שסנקציות כאלו פוגעות בריבונות מדינת ישראל.

​בימים אלו אנו פועלים משפטית גם נגד הסנקציות האנטישמיות מצד האיחוד האירופי, לא רק בשבילנו, אלא בשביל עתיד מדינת ישראל ועצמאותה.

​הציונות תנצח,
רגבים