פריצת דרך חדשה סמוך לחוות שחרית מדאיגה את תושבי השומרון. מערבית לצומת פדואל, ליד כביש 5, משתלטים תושבים פלסטינים מהסביבה על שטח לא להם ומבצעים עבודות לפריצת דרכים ובונים מבנים ללא היתר.

באחרונה סיירו באזור ישי חמו, רכז יו"ש שלנו, וגדעון גולדיס רכז תחום קרקעות במועצה האזורית שומרון ותיעדו את העבודות הבלתי חוקיות המתבצעות בשטח. בפנייה למינהל האזרחי כתבו נציגי התנועה: "עברייני הבניה ממשיכים בביצוע העבודות הבלתי חוקיות, וזאת באין כל מפריע מצד רשויות האכיפה, חרף העובדה כי העבודות הבלתי חוקיות מתבצעות בסמוך לכביש 5, אשר הינו כביש ראשי באזור, מסכנת את חיי הנוסעים בכביש, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה ביטחונית, על כל הנובע והמשתמע מכך".

אנחנו מבקשים מהמינהל לאכוף את הצו בדבר סילוק מבנים חדשים, המאפשר למינהל להרוס מבנים בלתי-חוקיים שהוקמו ללא היתרים בתוך זמן קצר., ולפתוח בחקירה פלילית נגד מקימי המבנים הבלתי חוקיים.

אכיפה מהירה מובילה להרתעה – והיעדר אכיפה מובילה לעבריינות. פריצות הדרך מסכנות את חיי הנוסעים בכביש כמו גם את אלו הנמצאים במבנים הבלתי-חוקיים. אנו מצפים מהמינהל האזרחי לפעול בתקיפות, כפי שהוא יודע לעשות במקומות אחרים

עוד באותו נושא

איום ביטחוני בעקבות השתוללות בנייה פלסטינית בלתי חוקית בכפר דומא

רגבים: "עצימת עיניים איננה תכנית עבודה" תנועת רגבים פנתה לאחרונה לשר הביטחון יואב גלנט, לשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ', למפקד פיקוד המרכז, האלוף אבי בלוט, לראש המנהל האזרחי, תא"ל הישאם איברהים, ולמשטרת ישראל במחוז ש"י, בדרישה לנקיטת צעדים דחופים נגד בנייה בלתי חוקית נרחבת המתבצעת בשנים האחרונות דרומית לכפר דומא שביהודה ושומרון. הבנייה במקום מתבצעת […]

שינוי מדיניות והישג היסטורי במדבר יהודה

הגענו למדבר יהודה להסביר את השינוי.צפו בסרטון שטח של רועי, רכז יו"ש ברגבים >>

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן