"בדואיסטן" – הספר שחושף את כל מה שצמרת המדינה מעדיפה שלא תדעו

יצאנו לדרך! בדואיסטן – עכשיו, בחנויות הספרים!

אחרי מסע ארוך של כתיבה ועריכה, אחרי שהתגייסתם בהמוניכם, אנו מתרגשים ממש לעדכן אתכם שהספר 'בדואיסטן' יצא סוף סוף מבית הדפוס, טרי טרי! בואו להיות הראשונים לקבל את הספר החדש!

הספר נמצא בכל חנויות הספרים ובקישור הבא להזמנה מהירה ומאובטחת >>

לרכישה – יש לתרום לפחות 100 ש"ח לרגבים ולסמן בריבוע המתאים בטופס

הייתם נותנים במתנה שליש משטחה של מדינת ישראל – לבדואים? 

לא? חבל, כי הם לא ממש שואלים אתכם. 

ברגעים אלו ממש, לא רחוק מכם, נבנית מדינה קטנה בתוך מדינה. תופעה שקצב הצמיחה וההתרחבות שלה הוא סכנה קיומית למדינת ישראל.

בעוד שבתל-אביב וכפר סבא תקבלו קנס אם חניתם מרפסת שלא כחוק או חניתם באדום-לבן. האכיפה מתבצעת בכל רגע. ומה בנגב? תגידו תודה אם עבר יום ולא הרגשתם איום ממשי לחייכם. מפוחדים. ללא תחושת ביטחון. 

חזון בן גוריון? הצחקתם אותנו. מזל שהוא לא חי כאן לראות את זה. ובכל יום שעובר המצב נהיה בלתי הפיך. שטחים שמדינת ישראל כבר איבדה וחלקם לא יחזרו, 
אבל יש לנו הזדמנות למנוע את המגמה המסוכנת הזו. 

כבר 16 שנים שאנחנו מתעדים את מה שקורה בנגב – תקופה שבמהלכה חשפנו מידע, תמונות, סיפורים וראיות רבות על מה שקורה בחבל הארץ החשוב הזה. 

הפקרות מוחלטת שהציבור חייב להיחשף אליה:

אלפי כלי נשק לא חוקיים, פריצות וגניבת ציוד מבסיסי צה"ל ומחיילים, גידול סמים בשטחי אימונים של צה"ל, עשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים והשתלטות על מאות אלפי דונמים, פרוטקשן ואלימות, תופעת הפוליגמיה במימון המדינה ומשלמי המיסים ועוד ועוד ועוד. 

את כל המידע שמסתירים מהציבור אספנו לספר חדש – "בדואיסטן". הספר שיציג לראשונה אי פעם את התמונה המלאה על המציאות המטורפת בנגב. ספר שיחשוף את המחדל המתמשך. ספר שהוא תמרור אזהרה למדינת ישראל. 

חייבים להתעורר. ומהר. זה לא משפיע רק על תושבי הנגב, אלא על עתידם של כלל אזרחי ישראל!

עוד באותו נושא

חמישה ימי טיול פאר בדובאי למועצה הכושלת בארץ

בעוד היא חייבת עשרות מליוני שקלים ומסרבת לגבות ארנונה ומים מתושביה, יצאו אמש כלל עובדי מועצת אל-קאסום לחמישה ימי נופש בדובאי הכוללים שלל אטרקציות ומופעים. עובדי מועצת אל-קאסום עלו אמש על מטוס בדרכם לחמישה ימי נופש בדובאי והותירו מאחור מועצה כושלת ללא גביית ארנונה ומים, חובות של מיליוני שקלים, הסתרת מידע וקנס מצטבר על בזיון […]

רגבים בשאלה נוקבת לגוש הימין: "מה שבחרנו, זה מה שנקבל?"

16 יום מהבחירות: תנועת רגבים יוצאת בדרישה נחרצת למפלגות הימין להקים ממשלה ימנית אמיתית "קיימו את ההתחייבות לבוחרים" בעוד המשא ומתן הקואליציוני בעיצומו, תנועת רגבים יוצאת בקמפיין המשלב בין סלוגן הבחירות של הליכוד "1+1=4" וסלוגן הבחירות של הציונות הדתית "זה מה שתקבל" וקוראת להן למצות את המו"מ ולהקים ממשלה ימנית שמקיימת את הבטחות הבחירות לציבור. […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן