הממשל האמריקאי התחייב: לא יוטלו סנקציות נגד מתיישבים

​ניצחון דרמטי כזה לא רואים כל יום. מה שהתחיל כניסיון להעניש ולהצר את צעדיהם של ארגונים ואזרחים בישראל, הסתיים בהתחייבות אמריקאית חסרת תקדים. ​לפני כשנתיים, כשהסנקציות הבינלאומיות החלו להשתולל, גייסנו צוות משפטנים בינלאומי והגשנו עתירה לבית הדין הפדרלי בארה"ב. בשעות הראשונות לכניסתו לתפקיד ביטל הנשיא טראמפ את הסנקציות הדרקוניות של ממשל ביידן, אך החלטנו לא לעצור את ההליך ולפעול כדי שגם בעתיד, בכל ממשל שיהיה לא תהיה פגיעה בריבונות ובדמוקרטיה הישראלית.

​השבוע הסתיים ההליך המשפטי בהסכם דרמטי: הממשל האמריקאי חתם על התחייבות רשמית שלא להטיל סנקציות על אנשים או גופים רק בשל מגורים או פעילות ביהודה ושומרון, והכיר בכך שסנקציות כאלו פוגעות בריבונות מדינת ישראל.

​בימים אלו אנו פועלים משפטית גם נגד הסנקציות האנטישמיות מצד האיחוד האירופי, לא רק בשבילנו, אלא בשביל עתיד מדינת ישראל ועצמאותה.

​הציונות תנצח,
רגבים



עוד באותו נושא

מהכנסת ועד וושינגטון:

​הנתונים שחשפנו משנים את המציאות זוכרים את המחקר שלנו על מנגנוני הביטחון של הרש"פ שהולכים ומתעצמים והופכים בפועל לצבא של ממש? הנתונים שחשפנו ממשיכים להכות גלים – והיום מתברר שגם בארה"ב דורשים מהרשות הפלסטינית לתת תשובות על ההתעצמות, ההסתה והתמיכה בטרור. במחקר שפרסמנו ובנתונים שהצגנו בכנסת הראינו כיצד הרשות הפלסטינית ממשיכה בתהליך התעצמות מדאיג: גידול […]

החה"כ מהנגב תומך ברודן ניקולס מדורו!

חברי הכנסת הערביים מוכיחים באיזה צד של ההיסטוריה הם: חה"כ סמיר בן סעיד תושב שגב שלום ממפלגת תע"ל תקף ברשתות החברתיות את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, והעלה סטורי לחשבון הפייסבוק שלו בו תמונה של נשיא ונצואלה המודח, ניקולאס מדורו, עם צעיף פלסטיני 'אלקדס' של השאיפה הפלסטינית לשחרר את ירושלים מהכיבוש. הצעיף הערבי מכונה "ירושלים שלנו" […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן