כבר לא מדובר בימין או שמאל. הסכנה למדינה היא לא רק כמדינה יהודית ודמוקרטית, היא סכנה לקיומה של המדינה בכלל.
לאור הקמת הממשלה החדשה בתמיכת רע"מ אנחנו שווים ומזכירים כי אובדן הנגב הוא אובדן הציונות ומכנה אנושה למדינת ישראל. כבר שנים שאנחנו מתריעים על החשיבות בשמירה על האדמות בנגב, ועל ההסדרה הנכונה שצריכה לקרות כדי לשמר את אדמות המדינה מצד אחד וכדי לאפשר לתושבי הפזורה חיים נורמאליים יותר.
ההבטחות והדרישות אותם ביקשו ברע"מ כדי לתמוך בממשלה הן סכנה קיומית לנגב. עתיד הנגב תלוי בריבונות ובמשילות של מדינת ישראל.
צפו בסרטונים שהוצאנו:
עוד באותו נושא
השטחים הפתוחים בירושלים – תמונת מצב
מחקר ראשון מסוגו של מחלקת ירושלים בתנועת רגבים, פרי פעילותה בשנתים האחרונות בעיר הבירה, עוסק לראשונה בסוגיית השמירה על השטחים הפתוחים בעיר.המחקר משלב ניתוח תכנוני עדכני של מצב השטחים הפתוחים בירושלים עםבחינה אסטרטגית רחבת היקף שמטרתה למפות את היקף הבעיה ואת מאפייניה,לסמן את הגורמים לה ולשרטט חזון לפעולה אפשרית לפתרון. לקריאת המחקר לחץ כאן
רחפנים בגבול הם לא צעצוע- הם איום ביטחוני
מאות רחפנים מוברחים מדי חודש אל שטח מדינת ישראל, נושאים סמים, אמצעי לחימה, כלי נשק ואפילו מקלעים. מדובר בתופעה מסוכנת שהפכה בשנים האחרונות לציר הברחה משמעותי המאיים על ביטחון המדינה. בשנה האחרונה פעלנו יחד עם ארגונים ואנשי ציבור כדי להעלות את הסוגיה לסדר היום הציבורי, התקשורתי והפרלמנטרי, ולדרוש להכיר בה כאיום ביטחוני של ממש. זאת […]







