הישג לעבודה שלנו ולשלטון החוק: פורק קו מתח גבוה שנמתח בין העיירה סמוע לבין כפר פלסטיני בלתי חוקי סמוך

בעקבות פניה שלנו, פירק באחרונה המנהל האזרחי ביהודה ושומרון קו מתח גבוה פיראטי, שחיבר בין העיירה הפלסטינית סמוע, שבדרום הר חברון, לבין הכפר הלא-חוקי חרבית עו'ינה אל-פוקא, הסמוך ליישוב הישראלי ליבנה.

כבר בחודש יולי פנינו במכתב לשר הביטחון, למפקד פיקוד המרכז ולראש המנהל האזרחי בדרישה לפרק את קו המתח, שהוצב באורח בלתי חוקי וללא אישור ותוך סיכון בטיחותי חמור. במכתב, אליו צורפו תמונות, צוין כי אורכו של הקו כמה קילומטרים, וכי מימונו בא מכספי הרשות הפלסטינית.

לאחר שלא זכינו למענה למכתבה הראשון, נאלצנו לשלוח מכתב נוסף, אולם מסתבר כי להתמדה יש תמורה – המנהל הודיע כי קו המתח פורק!

למרבה הצער, במהלך ביצוע צו הריסה נפצע חשמלאי כתוצאה מקריסת עמוד עליו טיפס – מה שממחיש פעם נוספת את הסכנה בהפרת חוק מהסוג הזה ובחשיבות הטיפול במקרים כאלה בעתיד עוד בראשיתם, ועוד יותר מכך – החשיבות בהרתעה שתמנע מלכתחילה בנייה בלתי חוקית של מבנים ותשתיות.

עוד באותו נושא

הרשות הפלסטינית מכריזה מלחמה

מסמך רשמי של הרשות הפלסטינית קורא להסתה לרצח יהודים בדרשות המתקיימות היום במסגדים "הו עבד אללה, זה יהודי מאחורי, בוא והרוג אותו" מסמך שפרסם הבוקר (שישי) משרד ההקדשים ברשות הפלסטינית ונחשף על ידי מחלקות המחקר של הקול היהודי ותנועת רגבים, מפרט שורת הנחיות ומסרים לקראת דרשות יום השישי, ביניהם מסרי הסתה נחרצים: "אנו קוראים לבני […]

הרשות פועלת במרץ והרשויות ישנות

תושבי אפרת תיעדו עבודות מדידה שביצעו פלסטינים בוואדי הסמוך, מחלקת המחקר של רגבים חשפה כי מדובר בתכנית פלסטינית לרישום מקרקעין בשטחי C. צפו בתיעוד א' תושב הדגן, אחת השכונות הצפוניות באפרת, הבחין ממרפסת ביתו בעבודות מדידה שביצעו פלסטינים בואדי הצמוד לגדר הישוב אשר נמצא בשטח C, בשליטה ישראלית מלאה. תיעוד ודיווח לתנועת רגבים העלה כי […]

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן