יש משלמי מיסים ויש אל-קסום ונווה מדבר
על רקע החדשות על התייקרות הארנונה בחודשים הקרובים, ראוי שהציבור הישראלי ידע ויכיר שני ציטוטים שהושמעו בשבוע שחלף בדיונים בכנסת. הראשון מדיון בוועדת הכספים בתחילת השבוע; חה"כ סמיר בן סעיד מתע"ל הכריז- "אתם לא תקבלו שום דבר מנווה מדבר ואל-קסום. הבטחה אישית שלי". השני מאמצע השבוע, הפעם בוועדה לביקורת המדינה על דוח המשילות בנגב, עלי […]




