חגיגות המפלגה הערבית על ביטול חוק קמיניץ – פייקניוז

וועדת ההסכמות העבירה את הדיון לגבי יישום תקנות 'חוק קמיניץ' לוועדת הכספים. חברי הכנסת הערבים מיהרו לצייץ בטוויטר ולשווק את ההחלטה כהצלחה בדרך לביטול החוק

חבר הכנסת אוסמה סעדי מהרשימה הערבית טען כי בדיון שהתקיים על פיזור הכנסת, הושגו סיכומים עם כל סיעות הבית על הקפאת החוק ל-5 שנים. "אנשי תנועת רגבים שנמצאים פה גם הבוקר הוזעקו לכאן בשבוע שעבר בשעה 2 בלילה, ושינו את דעתם של חלק מחברי הכנסת".

חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי מהליכוד דחה את דברי סעדי: "אתם ניסיתם ביום רביעי בלילה לעשות מחטף, ואנחנו מנענו אותו".

אנחנו מבהירים כי ההחלטה המהותית על שינוי תקנות בחוק, נתונה באופן בלעדי לידיו של שר המשפטים. ההחלטה מהיום רק קבעה באופן טכני, כי במידה ושר המשפטים יראה לנכון לפתוח את סעיפי החוק, הדיון על כך ייעשה בוועדת הכספים, במקום במקומה הטבעי בוועדת הפנים שאיננה קיימת בשל חוסר ההצלחה בהקמת ממשלה.

חוק קמיניץ היה אחד ההישגים המרכזיים של ממשלת הליכוד וראש הממשלה נתניהו, בשמירה על אדמות הנגב והגליל, ובהובלה לירידה של עשרות אחוזים בבניה הבלתי חוקית. ההחלטה לפתוח מחדש את תקנות החוק, נתונה באופן בלעדי לשר המשפטים, ואנחנו בטוחים שהוא לא ייתן יד למחיקת הישג כה משמעותי של הליכוד, ולא ייכנע לניסיון המחטף של המפלגה הערבית.

עוד באותו נושא

תנועת רגבים קוראת לנתניהו לבלום את ביטול חוק קמיניץ

בהמשך לפרסום כי שר המשפטים ניסנקורן והרשימה המשותפת הגיעו להסכמות על הקפאת חוק קמיניץ, ברשימה המשותפת ובמפלגות השמאל מברכים. אנו בתנועה קוראים לנתניהו להתערב. "ההישג המשילותי הכי משמעותי של ממשלת הליכוד בעשור האחרון"

המחטף המתוכנן לביטול חוק קמיניץ – מהלך אנטי ציוני

חברת הכנסת ע'דיר כמאל מריח מיש עתיד תעלה בקרוב למליאת הכנסת הצעת חוק לביטול חוק קמיניץ. אנו דורשים מכל חברי הכנסת הציוניים להתנגד לחוק. נעקוב ונפרסם מי פעל בנידון.

או חיפוש על-פי נושא

דילוג לתוכן